5 jednoduchých cvikov, ktoré zmenia vaše telo na nepoznanie len za 4 týždne

Pravidelné cvičenie a zdravá strava je kľúčom k pevnému zdraviu. Bolo potvrdené, že zdravý životný štýl vedie k väčším úspechom a šťastnejšiemu životu.

Okrem zahrnutia zdravých a nutrične bohatých potravín, zohráva naozaj dôležitú úlohu aj cvičenie.  Nasledujúcich 5 cvičení vám pomôže zhodiť nadbytočné kilá, zúžiť obvod pása a získať atraktívnu a ladnú postavu za menej ako mesiac.

  1. Plank

5-simple-exercises-will-transform-body-just-four-weeks

Plank je extrémne prospešný a posilňuje ramená, či vyrysuje svaly. Začnite v pozícii na zemi, oprite sa lakťami tak aby boli v 90 stupňovom uhle. Telo držte v jednej línii. Snažte sa nehýbať panvou.

  1. Drepy

5-simple-exercises-will-transform-body-just-four-weeks3

Nohy by mali byť rozkročené v šírke ramien. Pomaly urobte drep a ruky naťahujte pred seba. Ohnite kolená a boky sa snažte dostať do pozície rovnobežnej s podlahou.  Nohami sa poriadne zaprite a vráťte sa do pôvodnej pozície. Drepy spevňujú telo, naštartujú spaľovanie kalórií a vyformujú krásny zadok, stehná a lýtka.

  1. Zdvíhanie končatín

5-simple-exercises-will-transform-body-just-four-weeks4

Kľaknite si a dlaňami sa oprite o zem. Potom naraz vystrite jednu ruku a opačnú nohu. Udržujte rovnováhu. Zadržte na pár sekúnd a vráťte sa do pôvodnej polohy. Zmeňte strany. Tento cvik spevňuje svaly a posilňuje najmä spodnú časť tela.

  1. Zdvíhanie panvy

5-simple-exercises-will-transform-body-just-four-weeks5

Ľahnite si na podložku, nohy ohnite v kolenách, chodidlá držte na zemi. Ruky rozpažte a zdvíhajte panvu. Následne sa vráťte do pôvodnej pozície a cvik opakujte viackrát.

  1. Kliky

5-simple-exercises-will-transform-body-just-four-weeks1

Kľaknite si, dlaňami a špičkami nôh sa oprite o zem. Nohy, zadok a chrbát by mali byť v jednej línií. Robte kliky. Tie posilňujú svaly celého tela.

4-týždňový cvičebný plán

  1. súbor cvikov:
  • Plank – 1 minúta
  • Kliky – 1 minúta
  • Drepy – 2 minúty
  • Zdvíhanie končatín – 1 minúta
  • Zdvíhanie panvy – 1 minúta;
  • Plank – 1 minúta
  • Kliky – 1 minúta
  • Drepy – 2 minúty

Urobte si 10 sekundovú pauzu.

2. súbor cvikov

  • Plank – 3 minúty
  • Zdvíhanie končatín – 3 minúty
  • Zdvíhanie panvy– 3 minúty
  • Kliky – 1 minúta

Oddýchnite si 15 sekúnd

Toto je program na celý mesiac

1.týždeň

  • 1. deň – 1. súbor cvikov
  • 2. deň – 2. súbor cvikov
  • 3. deň – 1. súbor cvikov
  • 4. deň – 2. súbor cvikov
  • 5. deň – 1. súbor cvikov
  • 6. deň –2. súbor cvikov
  • 7. deň – oddych

2.týždeň

  • 1. deň – 2. súbor cvikov
  • 2. deň – 1. súbor cvikov
  • 3. deň – 2. súbor cvikov
  • 4. deň – 1. súbor cvikov
  • 5. deň – 2. súbor cvikov
  • 6. deň – 1. súbor cvikov
  • 7. deň– oddych

V treťom týždni opakujte plán 1. týždňa a počas štvrtého týždňa cvičte podľa plánu 2. týždňa.

Počas tohto mesiaca posilníte svaly celého tela, zlepšíte si kondíciu a zdravie, či dodáte telu potrebnú energiu.

Zdroj: newzmagazine.com

Prečítajte si aj

Aký je tvoj názor?
Pravidelné cvičenie a zdravá strava je kľúčom k pevnému zdraviu. Bolo potvrdené, že zdravý životný štýl..." />