5 cvikov pre ploché bruško a štíhly pás. Sú určené pre ženu v každom veku a môžete ich robiť aj u vás doma

Dosiahnutie plochého brucha a štíhleho pásu nie je ľahké. Zvlášť oboznámené s týmto problémom sú ženy stredného veku, ktoré sa snažia udržať si vysnívanú hmotnosť a postavu. Ale sme pripravení vás dnes uistiť, že nič nie je nemožné. Hlavná vec je správne cvičiť požadovanej oblasti.

Pripravili sme pre vás sadu cvičení pre priame a šikmé brušné svaly. Všetky cviky sú starostlivo vybrané tak, aby bolo dosiahnuté maximálnych výsledkov v čo najkratšom čase a vy ste sa tak mohli na pláži pochváliť krásnu postavou.

1) Ľahnite si na chrbát, ruky rovno po stranách. Zdvihnite súčasne obe rovné nohy. Nesmiete ich od seba odtrhnúť. Preveďte 2 sady, opakovanie 25 krát. Vypracujte svoje boky tak, že budete dvíhať nohy striedavo.

cvičenie pre tenké pása

2) Ľahnite si na chrbát. Dajte ruky za hlavu, zdvihnite ramená z podlahy. Zdvihnite ohnuté nohy. Pritiahnite k sebe pravú nohu a ľavý lakeť a ľavé koleno k pravému lakťu. Preveďte 2 sady, opakovanie 25 krát.

cvičenie pre tenké pása

3) Ľahnite si na chrbát. Nohy ohnite v kolenách, a položte ich, aby sa dotýkali podlahy. Držte ruky za hlavou. Zdvihnite ramená hore. Bradu sa snažte vytiahnuť. Preveďte 2 sady, opakovanie 25-krát. Pre šikmé brušné svaly, pritiahnite ľavý lakeť k pravému kolenu 25-krát, potom svoj pravý lakeť k ľavému kolenu rovnakým počtom opakovaní.

cvičenie pre tenké pása

4) Ležte na zemi, pokrčte nohy, vaše nohy by mali ležať na podlahe. Požiadajte niekoho, aby vám ich držal. Môžete použiť pohovku alebo iné dostupné prostriedky, pokiaľ je to možné, aby ste sa o ne zapreli. Zdvihnite telo, a potom sa opäť znížte. Urobte to veľmi pomaly a opatrne. Preveďte 2 sady, opakujte 25 krát.

cvičenie pre tenké pása

5) Vydržte v doske na lakťoch čo najdlhšie to zvládnete.

cvičenie pre tenké pása

Pre najlepší výsledok kombinujte toto cvičenie s aeróbnymi cvikmi a správnou výživou. Zdieľajte s ostatnými, či aj oni môžu dosiahnuť svoj cieľ!