Aby ste ľahko vynosili a porodili dieťa, gynekológ radí toto robiť… Povinnosť pre každú ženu

Zdravie ženy sa musí chrániť, pretože bez neho by nemohla existovať žiadna rodina. Všetci vieme, že orgány v oblasti panvy by sa mali udržiavať v teple, nemali by sme viesť promiskuitný život, mali by sme dodržiavať osobnú hygienu a podobne. Existuje však ešte jedna zásada, ktorú ženy prehliadajú.

как сесть на шпагат дома

Rozcvička, presnejšie – schopnosť urobiť šnúru. Tento cvik je užitočný pre ženské zdravie, aspoň to tvrdia gynekológovia. Prezradíme vám, prečo je vhodné, aby ste každý deň popracovali na rozťahovaní svalov.

Výhody

  1. Najdôležitejšia vec – šnúra pomáha regulovať menštruačný cyklus.
  2. Prevencia pred možnosťou poklesnutia panvových orgánov.
  3. Je dokázané, že ženy praktizujúce tento cvik, dokážu oveľa jednoduchšie počať dieťa a zažiť menej bolestí počas pôrodu.
  4. Zlepšujete prekrvenie orgánov v oblasti brušnej dutiny, čím sa chránite pred ochorením urogenitálneho systému – muži aj ženy.
  5. Zabraňuje kŕčovým žilám
  6. Zlepšuje imunitný systém

как сесть на шпагат дома

Ako vidíte na obrázku, nie je to nič zložité. Nemyslite si, že to môžu robiť len mladí ľudia. V 40-tke, 50-tke, dokonca aj v 60-tke! Hlavné je, aby ste pri cviku nevykonávali žiadne náhle pohyby a neponáhľali sa. K získaniu výsledkov budú stačiť každodenné jednoduché cviky na pretiahnutie.

  1. Urobte výpad dopredu jednou nohou, zohnutou v kolene, úplne na celom chodidle tak, aby koleno s pätou boli nasmerované kolmo k podlahe. Dlane položte po oboch stranách nôh, uistite sa, že hlavu držíte rovno a pozeráte sa dopredu. Buďte v tejto polohe približne 1 minútu, môžete premiestňovať váhu v nohách raz dopredu potom dozadu – ponapínate tak svaly hrádze. To isté urobte aj s druhou nohou.

как сесть на шпагат дома

  1. Narovnajte trup, zahnite chrbát dozadu a dvihnite ruky. Natiahnite sa najviac ako môžete a pripojte k tomu vaše dlane. Vyrovnajte ramená a ostaňte v tejto polohe asi 1 minútu. Cvičenie je vhodné na rozcvičenie svalov chrbtice. Vymeňte si opornú nohu a zopakujte to isté.

как сесть на шпагат дома

  1. Jednu nohu zohnite v kolene a dajte ju dopredu, druhú vyrovnajte dozadu. Dlane položte dopredu na podložku, ako je to uvedené na obrázku. Hrudník tlačte k podložke a dbajte na to, aby bol v polohe paralelne so zemou. S každým výdychom sa pokúste ísť nižšie a nižšie. Následne si nohy vymeňte a cvik opakujte ešte raz.

как сесть на шпагат дома

  1. Podobne ako v predchádzajúcej polohe, no pokúste sa hrudníkom a bradou dotknúť podložky.

как сесть на шпагат дома

  1. Konečná poloha – pozdĺžna šnúra alebo maximálna šnúra, ktorú môžete urobiť.

как сесть на шпагат дома

Zdieľajte tento užitočný článok aj s vašimi priateľmi!