25 minút denne vám bude stačiť na to, aby ste mali postavy ako hollywoodske hviezdy. Najúčinnejšie cviky!

Budete prekvapení, ako jednoducho vyzerajú tréningy svetových hviezd. Ešte pred točením filmu sa musia najznámejšie herečky počas krátkej doby dostať do požadovanej kondície a postavy. Nie je však na to mnoho času a preto sú nútené cvičiť efektívne v čo najkratšom časovom rozpätí. Napríklad, Halle Berry cvičí počas 40-minútovej prestávky medzi točením filmových scén. 25 minút cvičí a zvyšných 15 minút venuje konzumácii obedu.

как накачать попу

Predtým, než začnete pracovať na svojej novej figúre, prečítajte si jednoduché pravidlá, ktoré vás ochránia pred častými chybami a spríjemnia proces chudnutia.

PRAVIDLÁ

  1. Systematickosť

Cvičenie by malo byť pravidelné – najlepšie 25 minút 3x týždenne. Zvoľte si pre seba vhodný deň a čas. Ak máte rada dlhší spánok, neplánujte si cvičenie v ranných hodinách a v prípade, že soboty trávite s priateľmi alebo rodinou, vyčiarknite si tento deň z tréningového plánu.

как накачать попу

  1. Sústredenie

Pri cvičení je potrebná istá dávka sústredenia. Nemalo by vás nič rozptyľovať, či už je to televízor, mobilný telefón alebo cudzí ľudia.

  1. Ovládanie

Aby ste 25 minút využili čo najefektívnejšie, udržujte si prehľad o čase. Tréning je rozdelený na série. Jeden cvik vám zaberie 20 sekúnd, po ktorých si dáte 10 sekundovú pauzu na oddych. Tento postup zopakujete ešte 3x. Potom prejdete na ďalší cvik. Nezabudnite na stopky!

как накачать попу

  1. Tempo

Spočiatku to môže byť pre vás náročné, cvičiť v tomto rýchlom tempe. Pokojne urobte menej opakovaní, no uistite sa, že vykonáte všetky potrebné cviky.

  1. Sila vôle

Buďte pripravení na svalovicu a zrýchlené búšenie srdca. Po niekoľkých tréningoch sa vaše telo tomuto režimu prispôsobí a bolesti zmiznú.

как накачать попу

Nasledujúci zoznam cvikov na stratu prebytočných kilogramov vypracoval Jim Barsen, inštruktor, ktorý vylepšil postavu Angeline Jolie, Gwyneth Paltrow či Jennifer Aniston.

Schéma je nasledovná: jeden cvik vykonávate 20 sekúnd, potom máte 10-sekundový oddych, 20 sekúnd cvičenie, 10 sekúnd pauza, 20 sekúnd cvičenie, 10 sekúnd odpočinok. Následne sa pustíte do ďalšieho cviku. Každý cvik sa vykonáva v troch sériách – 1 cvik 20 sekúnd.

CVIKY

  1. Skákanie

Dáte si nohy na šírku ramien, ruky pozdĺž tela a chrbát vyrovnať. Pri výskoku nohy mierne pokrčte v kolenách a súčasne dvíhajte ruky do vzduchu, ponad hlavu.

комплекс упражнений для похудения

  1. Kliky s pokrčenými kolenami

Ľahnite si na brucho, oprite sa o svoje ruky, no neprehýbajte sa v chrbte. Váha sa presúva z vašich rúk na kolená a opačne. Ruky ohnite v lakťoch a snažte sa hrudníkom dotknúť podlahy (nie ľahnúť).

упражнения для ягодиц

  1. Drepy

Rozostúpte sa nohami na šírku ramien, ruky si dajte za hlavu a spevnite chrbát. Pri drepe by kolená nemali presahovať cez špičku a uhol medzi holeňou a stehnom predstavuje 90°. Spevnite chrbát a vykonávajte pohyb nadol, akoby ste si sadali na stoličku, nepredkláňajte sa.

упражнения для попы

  1. Tricepsové kliky

Dlaňami sa oprite o stoličku alebo lavičku (chrbtom od lavičky). Váhu majte na pätách a dlaniach. Panvu posúvajte smerom nadol a následne naspäť do východiskovej polohy. Lakte sa snažte držať blízko popri tele.

как накачать ягодицы

  1. Ľah sed s vystretými rukami

Ľahnite si na chrbát, ruky si položte za hlavu a nohy pokrčte v kolenách. Pri dvíhaní majte chodidlá položené na zemi a ruky ťahajte k stropu.

как накачать попу

zdroj:takprosto.cc