Cvičenie, ktoré vám rýchlo spevní bruško. Netušila som, ako je toto cvičenie účinné

Snívate o plochom, pevnom brušku? Obchádzate oblúkom ponuku nohavíc, ktoré by na vás určite vyzerali skvele, keby sa vám ich však podarilo zapnúť …? Už vás nebaví večne sa trápiť diétou, ktorú rovnako nevydržíte a nakoniec sa napcháte niečím veľmi dobrým? Východisko je tu!

Existuje jedna šikovná technika, ktorá je aktívne využívaná napríklad v joge. Umožňuje počas veľmi krátkej doby (3 – 4 týždne) nielen vnútorne spevniť brušné svalstvo, ale dosiahnuť tiež nižšieho obvodu pásu a vyrysovať svaly brušného lisu.

Je jasné, že čím častejšie budete tieto cviky vykonávať, tým rýchlejšie a zreteľnejšie bude ich efekt. Mali by ste cvičiť najmenej 5-krát týždenne. Spočiatku to potrvá, než dokážete brušné svalstvo udržať napnuté. Akonáhle však docielite potrebného tonusu, budete ku kontrole ich patričného napätia potrebovať ďaleko menšie úsilie.

Ležíme na chrbte. Ruky pozdĺž tela, dlaňami ich môžeme zaprieť o stehná podľa obrázku. Nohy pokrčené v kolenách stoja celými chodidlami na podlahe. Svaly máme uvoľnené. Pomaly vydychujeme, zbavujeme pľúca vzduchu.
Keď sme výdych dokončili a pľúca sú prázdne, začíname napínať brušné svaly vťahovaním brucha. Nedýchajú. V krajnom bode vťahovanie na 10-15 sekúnd úplne znehybníme.
Svalom nepovoľujeme, len slabo sa nadýchneme a znovu ich maximálne napneme a vtiahneme brucho. Nedýchame a znehybníme na 10-15 sekúnd.
Teraz vydychujeme, uvoľníme svaly brušného lisu a niekoľkokrát vdýchneme a nadýchneme. Nakoniec brucho znovu vtiahneme na maximum a potom ich povolíme bez výdychu.

zdroj:www.izuminki.com