Odbúrajte brušný tuk za krátky čas s týmito 4 pozíciami z jogy!

Jóga je skvelý spôsob, ako sa dostať do formy. Aj keď jóga je pomerne náročná, akonáhle sa dostanete do jej podstaty, objavíte úžasné výhody ako pre svoje fyzické, tak i duševné zdravie, ako je viac uvoľnená myseľ, zníženie stresu, nižší krvný tlak, a posilnené svaly, minimum tuku, pretiahnuté telo, a uvoľnené svaly a kĺby, čo výrazne znižuje možnosť zranenia.

Brušná oblasť je považovaná za jednu z najťažších na spevnenie, ale pravidelné cvičenie týchto ásan Vám pomôže mať ploché a vyrysované brucho, ktoré ste vždy chceli! Avšak, majte na pamäti, že joga je účinná v kombinácii s vyváženou stravou, pre správne výsledky. Jedná sa o najlepší ásany pre pálenie brušného tuku.

Pozícia kobry

Ľahnite si na brucho s nohami natiahnutými vzad, čelom na podlahe a dlaňami pod ramenami. Lakte musia byť zastrčené a dotýkajú sa rebier. Hlboko sa nadýchnite a zatlačte svoje ruky do zeme a skrúťte chrbát tak, že sa Vaša hruď, hlava a ramená zdvihnú z podlahy. Zachovajte boky a stehná na zemi. Zdvihnite sa tak vysoko, ako môžete. Držte pozíciu po dobu 10 až 30 sekúnd a potom sa postupne znižujte dole. Preveďte 5 opakovaní s 15 sekundovou pauzou medzi každým cvikom. Tento cvik je zameraný na brušné svaly; posilňuje chrbát a hornú časť tela, zvyšuje pružnosť chrbtice.

Pozícia luku

Ľahnite si na brucho s nohami natiahnutými a rukami po stranách smerom nahor. Vydýchnite pomaly pri ohýbaní kolien hore. Musíte pritiahnuť nohy tak blízko, aby ste ich mohli chytiť rukami natiahnutými vzad. Dýchajte zhlboka a zachovajte pozíciu po dobu 10 až 20 sekúnd a potom uvoľnite a vydýchnite. Preveďte 5 opakovaní s 15 sekundovou pauzou medzi cvikmi. Toto cvičenie spevňuje brušné svaly a zvyšuje pružnosť tela, a to najmä v oblasti chrbtice a chrbta. Má upokojujúce a povzbudzujúci účinok na celé telo.

Kolená k hrudi

Ľahnite si na chrbát s nohami natiahnutými, päty k sebe a rukami po stranách. Pokrčte kolená a pritiahnite ich smerom k hrudníku. Chyťte a vytiahnite kolená bližšie, objímte ich a držte pri tele po dobu 60 sekúnd. Potom uvoľnite kolená a postupne vydýchnite. Preveďte 5 opakovaní s 15 sekundovou pauzou medzi každým cvikom. Táto póza spevňuje brušné svaly, preťahuje chrbticu, atď. Okrem toho urýchľuje látkovú výmenu.

Ide o sériu 12 rôznych pozícií držaných v určitom poradí. Pozrite sa na video nižšie, uvidíte, ako sú za sebou. Najlepší čas k tomuto cvičenie je už v dopoludňajších hodinách. Celé Vaše telo, nielen brušné svaly, budú mať prospech z tohto cvičenia. V skutočnosti vykonávanie Pozdravu slnku Vám poskytne potrebnú energiu na celý deň!

 

Cvik pomáha detoxikácii organizmu tým, že podporuje činnosť lymfatického systému. A čo viac, zlepší sa práca tráviaceho systému tým, že stolica bude pravidelnejšie a telo menej zanesené. Tiež posilňuje brušné svaly, preťahuje oblasti chrbtice, a podporuje chudnutie tým, že bráni ukladaný.

Prečítajte si aj

Aký je tvoj názor?
Jóga je skvelý spôsob, ako sa dostať do formy. Aj keď jóga je pomerne náročná, akonáhle..." />