Málo uhľovodíkov, viac tuku : chudnutie s radosťou. Jediná diéta, ktorá skutočne funguje a pomohla miliónom ľuďom

 

Táto diéta pre spaľovanie tuku sa zdá byť paradoxnou. Veď kvôli nej je nutné jesť veľa tuku. Ale výsledok… strata nadváhy, budete sa cítiť skvele, žiadne útoky hladu a upevnenie zdravia: to hovoria tí, ktorí ho využili.

Low Carb High Fat (málo uhľovodíkov, viac tuku) – systém stravovania sa, ktorý je veľmi jednoduchý: treba konzumovať minimum cukru a škrobu a viac potravín bohatých na tuky, bielkoviny a vlákninu.

Diéta na tukoch

Ide o skutočnú revolúciu v jedení. Vysoko tučná diéta získala šialenú popularitu vo Švédsku a potom sa dostala do celého sveta.

Hlavnou výhodou LCHF je, že človek netrpí hladom. Úbytok na hmotnosti prebieha ľahko, pretože mastné jedlá napĺňajú. Hladina cukru v krvi sa stabilizuje a nie je potrebné zjesť také množstvo jedla.

Budeme pokračovať do hlavného menu. Tieto produkty sa odporúča jesť v primeranom množstve. Dokonca aj keď na prvý pohľad budete jesť trochu viac, nie je to desivé. O niekoľko dní neskôr bude vaše telo zrekonštruované a k nasýteniu dôjde veľmi rýchlo.

  diéta tukov a bielkovín  

© depositphotos

Čo možno jesť:

  1. Mäso, ryby, hydinu, morské plody
  2. Vajíčka
  3. Slanina, šunka, krk, hrudník
  4. Párky, salámy – len veľmi vysokej kvality s minimom aditív
  5. Smotana s obsahom tuku 30-40%
  6. Kyslá smotana – len tučná
  7. Veľmi tučný tvaroh
  8. Syr a tvrdé (najtučnejšie), a mäkké: gorgonzola, brie, camembert, mozzarella
  9. Všetky druhy mastných omáčok bez pridaného cukru
  10. Avokádo
  11. Zelenina rastúca nadzemou –  uhorky, paradajky, papriky, kapusta, karfiol, brokolica, tekvica, baklažán, špenát, zelené fazuľky, špargľa, hlávkový šalát a rôzne byliny
  12. Reďkev
  13. Olivy
  14. Citrón, limetka
  15. Huby
  16. Tofu
  17. Maslo
  18. Rastlinné oleje s nízkym obsahom omega-6 mastných kyselín: kokosový orech, ľanové semená, olivový olej, repkový olej (lisované za studena)
  19. nízkokarbónové obilniny a semená: Chia, ľan, sezam
  20. Pokiaľ ide o nápoje: sýtená voda aj bez, čaj, káva – bez cukru, káva so smotanou

Čo možno jesť v obmedzenom množstve

  1. Bobule, najlepšie kyslé
  2. Orechy
  3. Tekvica
  4. Prírodné sladidlá: erytritol, stevia, isomaltooligosacharidy
  5. Suché víno
  6. Vodka, whisky, gin, brandy, rum, tequila
  tuky ponuky Diéta  

© depositphotos

Čo nejesť vôbec

  1. Mlieko, jogurt
  2. Mrkva, repa, cibuľa
  3. Zelený hrášok
  4. Čokoláda
  5. Slnečnicový olej
  6. Cukor
  7. Múčne výrobky
  8. Obilniny a celozrnné obilniny, ovsené vločky, pohánka, kukurica
  9. Ryža
  10. Cestoviny, rezance, cestoviny
  11. Fazuľa (červená, biela)
  12. Sušené ovocie
  13. Sladké jogurty a tvarohy
  14. Zemiaky
  15. Kečup, sladké a kyslé omáčky a iné omáčky s pridaním cukru
  low-carb dieta  

© depositphotos

Predstavíme vám príklad na vysoko tučnú diétu. A aké je to chutné… Je veľmi plná a vyživí na celý deň. Uisťujeme vás, že po niekoľkých dňoch si budete robiť polovičné porcie a budete sa cítiť skvele. A kilá s hanbou odídu.

Menu na deň

  1. Raňajky

    Praženica z 3 vajec s paradajkami, slaninou, syrom suluguni, zelené, uhorky, zeler.

  1. Desiata

    Káva so smotanou (obsah tuku 35% ), smotanový syr a kyslá smotana.

  1. Obed

    Kuracie prsia, karfiol, maslo, šalát z čerstvej zeleniny s kyslou smotanou.

  1. Večera

    Kuracia pečeň dusená na smotane, vyprážaná cuketa, paradajkový šalát, cibuľa, zeler, vlašské orechy s kyslou smotanou. Čaj so smotanou

Takáto diéta, ktorá odstráni tuk z bokov,  brucha a stehien je extrémne efektívna! Ukážte svojim priateľom čarovnú ponuku, budú šťastní.

  tuky ponuky Diéta  

© depositphotos