Vďaka tomuto 15-minutovému cvičeniu vás prestanú bolieť chrbát a pás budete mať štíhlejší už v priebehu niekoľkých dní!

Počas 10-ročnej praxe ako akupunkturista, vyvinul Toshiki Fukutsuji jednoduchú metódu, ktorá zlepšuje držanie tela, zmenšuje obvod pásu a brucha. V Japonsku sa predali milióny kópií jeho kníh a pomaly dobyli i západny trh. Tieto cvičenia sú skvelé aj pre ľudí so silnými bolesťami chrbta. Vďaka pravidelnému cvičeniu sa svalstvo dostáva do správnej polohy a posilňujú sa aj svaly chrbtice a brucha.
Najprv budete potrebovať uterák, ktorý zrolujete – dostanete valček. Položte ho na tvrdom povrchu, ideálne na podlahu. Pohovky a postele nie sú vhodné, pretože sú príliš mäkké. Potom si ľahnite na valec tak, aby bol pod bedrami na úrovni pupku.

Výstra nohy a roztiahnite ich na šírku ramien, ruky sú natiahnuté nad hlavou, dlane smerom k podložia, malíčky sa dotýkajú. Táto pozícia môže hlavne v začiatkoch spôsobovať bolesť, postupom času ale budete môcť vydržať až do 5 minút.

Cvičenie opakujte 3 krát denne a už po 2 týždňoch uvidíte rozdiel!

Prečítajte si aj

Aký je tvoj názor?
Počas 10-ročnej praxe ako akupunkturista, vyvinul Toshiki Fukutsuji jednoduchú metódu, ktorá zlepšuje držanie tela, zmenšuje obvod..." />