Je ťažké uveriť, ale na bolesť chrbta je najlepšia masáž celkom inej časti tela! Nemusíte k lekárovi, môžete ich cvičiť v pohodlí domova

Ľudské telo je zložitý mechanizmus a všetky jeho časti spolupracujú. Tento trik môže znieť zvláštne, ale naozaj funguje! Cvičenie a masáž nôh môžu pomôcť pri bolesti chrbta a šije.

Na prvý pohľad to môže vyzerať nevinne, ale nohy držia celé naše telo a ľudia často zabúdajú na kvalitné a pohodlné topánky, ktoré môžu tomuto problému zabrániť. V opačnom prípade trpíme bolesťou chodidiel a chrbta.

Máme pre vás 5 jednoduchých cvičení, ktoré odstránia bolesť:
1. Tlak na prsty na nohách

Pre uvoľnenie nôh tlačte prsty o podlahu a potom ich uvoľnite.

 

2. Chôdza po špičkách

Skúste chôdzu po špičkách, najprv smerom dozadu a potom dopredu.

3. Točenie členky

Ľahnite si, nohy pomaly zdvihnite a točte najprv raz a potom druhou nohou.

4. Guma na cvičenie

Na chodidlo zaveste gumu a ťahajte ju smerom k sebe. Cvičenie opakujte aj na druhej nohe.

 

5. Zdvíhanie predmetov

 

Toto cvičenie skvele posilňuje prsty na nohách. Na podlahu položte malý predmet, napríklad pero a skúste ho zdvihnú prstami.

 

Poznáte niekoho, kto trpí na bolesť chrbta? Zdieľajte tento článok.