Toto je dôvod prečo si myslím, že antistarnúca kozmetika neexistuje! Prečítať by si to mala každá žena

V zhone za krásou a večnou mladosťou sme my ženy ochotné minúť veľa peňazí, a hlavne nepochybovať o zbytočnosti kozmetických výrobkov. Často sa tak stávame obeťami reklám, ktoré nás uisťujú o zázračných schopnostiach týchto prostriedkov. Drahá kozmetika, ktorú si tak želáme kúpiť, je však obklopená aurou fantázie a mýtov.

Redakcia „Chillin.sk“ vám predstaví tie hlavné mylné predstavy o kozmetike, ktoré ošklbávajú peňaženky kupujúcich a neprinášajú ani jediný gram výhod!

мифы о косметике

Výrobcovia kozmetiky

BÚRANIE MÝTOV

  1. Luxusná kozmetika
    Firmy Lauder a L’oreal sú dve konkurenčné značky, ktoré si medzi sebou delia trh. Práve oni ovládajú tie úplne najpopulárnejšie značky: od masového trhu až po elitnú kozmetiku. Napríklad L’oreal svoje značky delí na spotrebiteľské (Garnier, Loreal Paris, Maybelline), profesionálne (Loreal Professionelle, Redken, Matrix), luxusné (Lancome, Biotherm, Georgio Armani), a dermatologické (Vichy, La Roche Posay). To znamená, že celá produkcia pochádza z jedného kotla. Samozrejme, že veľmi drahé krémy nemožno porovnávať s Garnier, pretože každý z nich je určený pre iný skupinu kupujúcich. Preto efektívnosť prostriedku nezávisí od firmy, ale od jeho chemického zloženia.бесполезная косметика
  1. Krém na vrásky
    Antistarnúca kozmetika neexistuje. Zabudnite, ani jeden krém nie je schopný vyhladiť vrásky! Správna starostlivosť, ktorá zodpovedá typu vašej pleti je najistejší spôsob ako spomaliť jej starnutie. Keď hovoria o omladzujúcej kozmetike, myslia tým prípravky, ktoré nám pomáhajú zbaviť sa pigmentácie, zlepšiť elasticitu pokožky, zosvetliť ju a zachovať jej tón.бесполезная косметика
  2. Krém proti celulitíde
    A tu je ďalší mýtický prostriedok, na ktorom kozmetické firmy zarábajú peniaze. Ani jedna štúdia doteraz neobjavila zložku, ktorá by bola schopná poradiť si s celulitídou. A to je fakt! Na to, aby ste sa zbavili „pomarančovej kože“ by ste skôr mali využiť diétu, masáže, zábaly, fitness a pocedúry so zariadeniami. Žiadny krém, dokonca ani za nemalé peniaze, v tomto prípade nepomôže!бесполезная косметика
  3. Očné krémy
    Zvykli sme si, že na každú časť tela je potrebný iný druh krému. A tento fakt s veľkou radosťou využívajú hlavne obchodníci. Očný krém sa od obyčajného krému na tvár líši len veľkosťou balenia a vyššou cenou. Pokožka okolo očí je suchšia, pretože sa tam nenachádzajú žiadne mazové žľazy. Preto môžete kľudne používať aj obyčajný krém len v menšom množstve. To sa týka aj krémov na šiju a dekolt.бесполезная косметика
  4. Organická kozmetika
    Fráza „organická kozmetika“ zavádza čoraz viac žien. V niektorých produktoch sa skutočne používa čistejšia voda a prírodné suroviny, čo je určite veľkým prínosom. Avšak bez chémie nemožno zachovať vlastnosti týchto prírodných zložiek.бесполезная косметика
  5. Všemohúcnosť kórejskej kozmetiky
    Ázijská kozmetika práve zažíva boom dopytu. Výrobky sú veľmi obľúbené hlavne kvôli pomeru ceny a kvality. Tieto prostriedky však nie sú vhodné pre každého a tiež zápasia s niekoľkými problémami. Faktom zostáva, že kórejské krémy krásne bielia a zvlhčujú pokožku, keďže sa vyrábajú hlavne pre ázijské ženy. Ale čo sa týka mastnej, problémovej a starnúcej kože tak potom vám nebudú dobrými pomocníkmi.бесполезная косметика
  6. Neobvyklé zloženie
    Neexistuje žiadna bunková kozmetika, kozmetika DNA či kmeňových buniek, alebo iné medicínske prípravky. Neexistujú prostriedky, ktorých vlastnosti by sa dali porovnať s botoxom, restylanom a inými injekciami. Krémy s výťažkami z hľuzoviek, kaviáru, slimákov a iných fantastických zložiek nemajú žiadne doplňujúce účinky, je to len spôsob ako ich výhodne predať.бесполезная косметика
  7. Krásne nádobky
    Kozmetické výrobky by sa mali chrániť v jednoduchých tubách s dávkovačmi aby sa nestratili ich vlastnosti, kvôli ktorým ich koniec koncov aj kupujeme. Nádobky, ktoré tak milujeme od Dior, Channel, alebo iných výrobcov tieto vlastnosti vôbec nechránia. Keď krém prichádza do kontaktu so vzduchom oxiduje a dokonca môže aj oplesnivieť. A z našich prstov tam poputuje baktérií ešte viac.бесполезная косметика
  8. Hviezdna reklama
    Neverte, keď vám v reklame povedia, že tento krém je obľúbeným produktom nejakej hollywoodskej herečky alebo modelky a práve preto tak mlado vyzerá. Možno, že Jennifer Lopez na sebe ten produkt aj vyskúšala, ale ona tiež pravidelne navštevuje telocvičňu, správne sa stravuje, má k dispozícii všetky inovatívne procedúry a aj plastické operácie. Takže to nie je len zásluha nejakého zázračného krému.zbytočná kozmetika
Zapamätajte si, že zloženie kozmetiky je to jediné, na čom závisí jej účinnosť! Každá z nás už aspoň raz padla do tejto pasce, preto bude pre vaše kamarátky zaujímavé vedieť o zbytočnej kozmetike.

zdroj: takprosto.cc