Nastal čas na liečbu kŕčových žíl! Doktor vysvetľuje, ako liečiť kŕčové žily a ako zmierniť tento stav …

Ak odmietate posilňovanie svalov, ochorenie kŕčových žíl sa môže dramaticky zhoršovať. „Správna práca so svalmi dokáže zastaviť šírenie a tvorbu kŕčových žíl,“ tvrdí lekár Sergej Bubnovsky. Hoci mnohí z vás budú súhlasiť, že pre človeka je najdôležitejšia jeho duša, nemali by sme zabúdať ani na náš fyzický stav.

Pri ochorení kŕčových žíl je dôležité, aby vaše končatiny neboli dlho v jednej polohe – dlhodobé státie alebo sedenie.

упражнения при варикозном расширении вен

Na liečbu a prevenciu kŕčových žíl ponúka Sergej metódu tzv. anti-gravitácie, teda obráteneho cvičenia. Keď je končatina nad úrovňou tela a svaly cvičia, nastáva pozdĺžny návrat žilovej krvi do cievneho riečiska. Tým sa zabráni vzniku kŕčových žil.

Nasledujúce cviky na obrázkoch môžete praktizovať aj vy, v pohodlí vášho domova. Poskytujú vynikajúci účinok a zlepšujú celkový stav končatín. Najdôležitejšie je, aby ste vykonávali čo najviac opakovaní.

Ohromujúci fakt! Celulitída u žien je jednou z príčin ochorenia kŕčových žíl. Kvôli celulitíde sa cievna stena stáva menej priechodnou, čo je úplne logické. Zdvíhanie a sťahovanie nohy do strany pomáha problémovým oblastiam a zároveň zabezúečuje správny prietok krvi.

упражнение при варикозе

Ak ste po celodennej práce unavený, vaše nohy vám puchnú a pociťujete v nich mierne brnenie, existuje riešenie! Doktor Bubnovsky odporúča ľadový kúpeľ! Je to práve chlad, ktorý dokáže uzdravovať nejedného pacienta. Ak sa trochu schladíte v ľadovej vode, opuch dolných končatín sa stane minulosťou.

Po ľadovom kúpeli si nohy vytrite dosucha, navlečte si ponožky a vykonajte si pár cvikov. Doktor tvrdí, že každý deň vykonávania tejto procedúry je vysoko nápomocné pre zdravie vašich kŕčových žíl. Pozrite sa na nasledujúce video a nechajte sa inšpirovať!

Veríme, že po prečítaní nášho článku sa stav vašich kŕčových žil výrazne zlepší. Najdôležitejšie je zvýšiť pohyblivosť celého tela a minimalizovať dlhé státie alebo sedenie na jednom mieste. Aj v prípade, že máte sedavé zamestnanie, existujú jednoduché cviky na nohy, ktoré pôsobia ako prevencia pred vznikom kŕčových žíl. Informácií je obrovské kvantum, ale ako sa hovorí: kto hľadá, ten nájde!

zdroj:takprosto.cc