Neznesiteľná bolesť v krku. Zatočte s ňou vďaka týmto jednoduchým cvikom. Cvičenie zvládne každý

Poznáte tú neznesiteľnú bolesť v krku? A bolesť v bedrovej oblasti? Tieto pocity sú jednými z najnepríjemnejších. Najhoršie je, že ak tieto časti chrbtice začnú bolieť, potom sa objaví vážny problém.

Cvičenie jogy ako liečenie takýchto ochorení nebolo doteraz populárne. Avšak ľudia, ktorí vyskúšali mnoho rôznych metód na posilnenie krku a chrbtice, po týchto cvičeniach okrem jogy už neskúšajú nič iné! Tieto cviky totiž zmierňujú hroznú svalovú bolesť.

  1. Ľahnite si na chrbát a zložte spolu ruky za seba. Naťahujte ruky do strán tak dlho, ako je to možné. Je dôležité robiť tento cvik jemne, aby nedošlo k poškodeniu väzív.

2. Kľaknite si na kolená, položte lakte na podstavec a hlavu tiahnite nadol. Vydržte v tejto polohe, postupne naťahujúc chrbticu dýchajte zhlboka 10 krát.

3. Sadnite si na nohy zastrčené pod sebou a spojte ruky za chrbtom, ako je znázornené na obrázku. Dýchajte zhlboka, udržte hlavu stabilnú. Toto je jedno z tých cvičení, ktoré môže byť pre niekoho veľmi bolestivé, ale jeho účinky sú skvelé.

4. Predkloňte sa z polohy stojacej, nohy majte na šírku ramien. Spojte ruky a vytočte ich za hlavu. Naťahujte ruky dopredu celou svojou silou a vaša chrbtica sa dobre vyrovná.

5. Oprite sa predlaktiami o stenu lakťami vedľa seba na úrovni šírky ramien. Oprite predlaktia na stenu rovnobežne vedľa seba a udržujte ich na široko. Urobte pár krokov od steny a spustite hlavu. Pri tomto cviku urobte päť hlbokých nádychov.

6. Umiestnite si jeden podstavec pod hlavu a druhý pod pás. Nechajte svoje telo v tejto polohe relaxovať. Vydržte v nej a urobte 5 hlbokých nádychov.

7. Stojte na štyroch, dajte jednu ruku bokom a druhú hore. Hlava musí byť spustená a položená na podlahe. Naťahujte ruky do rôznych smerov, urobte pri tom 10 hlbokých nádychov.

8. Preložte nohu na opačnú stranu, spojte opačnú časť bedra s lakťom ako je to znázornené na obrázku a dobre ponaťahujte. Voľná ruka by mala byť mierne zasunutá. Vykonajte toto cvičenie pre obe nohy zvlášť, uistite sa, že svaly stehien sa dobre naťahujú.

A na záver dôležitá rada, ktorá vám pomôže vyhnúť sa bolesti krku. Nepozerajte do telefónu pri chôdzi! Pre krk je to absolútne neprirodzená poloha.

Aby si krk mohol odpočinúť, brada by mala byť mierne spustená a akoby tlačená na krk, ktorý ostane uvoľnený a bolesť pominie.

Chrbtica je os, ktorá drží celé telo. Ak s ňou niečo nie je v poriadku, potom trpia ďalšie orgány. Zahrňte tieto cviky do každodenného života a uvidíte ako to posilní vaše svaly.

Zdroj: takprosto.cc

Prečítajte si aj

Aký je tvoj názor?
Poznáte tú neznesiteľnú bolesť v krku? A bolesť v bedrovej oblasti? Tieto pocity sú jednými z najnepríjemnejších. Najhoršie..." />