S ľahkosťou schudla 17 kg a nekončí, jej cieľ je ešte minimum 7. Vyskúšajte aj vy túto zázračnú diétu!

Väčšina diét na chudnutie je postavená na prísnych obmedzeniach stravy. Pomôžu vám zhodiť niekoľko kilogramov, ktoré však často naberiete späť. Ale ako dosiahnuť dlhodobé výsledky, správne vybalansovať stravu a neuškodiť pritom zdraviu? 

химическая диета© DepositPhotos

Dlhú dobu sa touto otázkou zaoberal americký lekár Osama Hamdy. Vypracoval špeciálny stravovací plán pre diabetikov trpiacich obezitou. Najskôr táto metóda získala veľkú popularitu u zdravých ľudí, ktorí chceli schudnúť pohodlne a nezaoberať sa pocitom hladu.

Dnes vám redakcia «Tak jednoducho!» podrobne rozpovie práve o tomto spôsobe zbavenia sa zbytočných kilogramov. Táto diéta sa volá chemická, pretože nová strava mení chemické procesy v tele a zlepšuje metabolizmus.

Chemická diéta

V tejto diéte nezačínate strácať zbytočnú váhu tým, že znížite počet kalórií. Keďže v strave prevládajú potraviny bohaté na proteín a množstvo sacharidov sa znížilo, telo nebude mať dostatok jednoduchej energie. Tým pádom váš organizmus bude musieť zmeniť metabolizmus a namiesto cukru ako zdroja energie začne používať nahromadené zásoby tuku a svalové tkanivá tak zostanú nedotknuté. Ak k diéte pridáte aj fyzické cvičenia, posilníte tým celú svalovú hmotu a budete vyzerať ešte lepšie!

химическая диета© DepositPhotos

DETAILY STRAVY

  1. Chemická diéta je vytvorená na 4 týždne. Potom môžete zopakovať menu prvého a štvrtého týždňa.
  2. Túto stravu dodržujte len po odporúčaní od lekára. Iba prísne dodržiavanie pravidiel totiž prinesie výsledky. Ale z vlastnej skúsenosti viem povedať, že táto strava sa toleruje veľmi ľahko!
  3. Pite veľa vody – minimum 1,5 litra denne. Môžete aj čaj a kávu, ale bez cukru, mlieka, alebo krému.
  4. Ak nie je určená veľkosť porcie, jedzte do sýtosti ale neprejedajte sa.
  5. Ak pociťujete neprekonateľný hlad, dajte si jednu uhorku, paradajku, alebo mrkvu, ale nie skôr ako 2 hodiny po poslednom jedle.
  6. Zeleninu varte bez soli a oleja, zemiaky sú zakázané.
  7. Nepoužívajte umelé sladidlá.
  8. Pri výbere ovocia sa vyhnite banánom, hroznu, mangu, a ďatliam. Radšej dajte prednosť jablkám, citrusovým plodom, slivkám a kivi.
  9. Vážte sa každý deň po rannej toalete nalačno a obvod pásu si merajte každý týždeň (v centimetroch).
  10. Ak z nejakého dôvodu diétu prerušíte, začnite od začiatku, nie od prerušenia.

Posledné jedlo v tejto strave je povolené 2 hodiny pred spánkom. Raňajky na každý deň sú rovnaké – 1-2 vajíčka a polovica pomaranča alebo grapefruitu. 

химическая диета© DepositPhotos

MENU PRVÉHO TÝŽDŇA

Obed

  1. Pondelok: akékoľvek ovocie.
  2. Utorok: kuracie filé bez kože, čerstvé paradajky, 1 pomaranč alebo grapefruit.
  3. Streda: nízko-tučný biely syr (bryndza), 1-2 plátky celozrnného chleba, čerstvé paradajky.
  4. Štvrtok: akékoľvek ovocie.
  5. Piatok: 2 vajíčka, zelenina na pare.
  6. Sobota: akékoľvek ovocie.
  7. Nedeľa: kuracie filé bez kože, čerstvé paradajky, 1 pomaranč alebo grapefruit.

Večera

  1. Pondelok: chudé mäso, okrem jahňaciny.
  2. Utorok: 2 varené vajcia, 1-2 plátky celozrnného chleba, 1 pomaranč alebo grapefruit.
  3. Streda: chudé mäso, okrem jahňaciny.
  4. Štvrtok: chudé mäso, okrem jahňaciny, listový šalát.
  5. Piatok: chudá ryba, listový šalát, 1 pomaranč alebo grapefruit.
  6. Sobota: chudé mäso, okrem jahňaciny.
  7. Nedeľa: zelenina na pare.

MENU DRUHÉHO TÝŽDŇA

Obed

  1. Pondelok: 2 varené vajcia, listový šalát.
  2. Utorok, streda: listový šalát, chudé mäso alebo ryba.
  3. Štvrtok: 2 varené vajcia, biely syr, zelenina na pare.
  4. Piatok: ryba alebo morské plody.
  5. Piatok: chudé mäso, listový šalát, 1 pomaranč alebo grapefruit.
  6. Nedeľa: kuracie filé bez kože, čerstvé paradajky, 1 pomaranč alebo grapefruit.

Večera

  1. Pondelok, utorok, streda: 2 varené vajcia, 1 pomaranč alebo grapefruit.
  2. Štvrtok, piatok, sobota: chudé mäso, okrem jahňaciny a zelený šalát.
  3. Nedeľa: akékoľvek ovocie.

MENU TRETIEHO TÝŽDŇA

Celý deň môžete v v akomkoľvek množstve jesť jedlo zo zoznamu nižšie.

  1. Pondelok: akékoľvek ovocie.
  2. Utorok: listový šalát, zelenina na pare.
  3. Streda: zelenina na pare alebo ovocie.
  4. Štvrtok: ryba, listový šalát.
  5. Piatok: kuracie filé bez kože.
  6. Sobota, nedeľa: jeden typ povoleného ovocia.

MENU ŠTVRTÉHO TÝŽDŇA

Zvláštnosťou tohto týždňa je stravovanie len s vybranými potravinami, ktoré je potrebné rozdeliť na niekoľko porcií a počas dňa zjesť v akomkoľvek poradí.

  1. Pondelok: 200 g vareného kuracieho mäsa bez kože, 200 g varenej ryby, paradajky, uhorky, 1 pomaranč, 1 grapefruit.
  2. Utorok: 2 kúsky celozrnného chleba, šalát z paradajok a uhoriek, 4 kusy akéhokoľvek ovocia.
  3. Streda: 2 kúsky celozrnného chleba, 100 g nízko-tučného tvarohu, 2 pomaranče, 2 grapefruity, 200 g varenej zeleniny, 2 čerstvých paradajok.
  4. Štvrtok: varené kuracie mäso bez kože (polovica kurčaťa), šalát z 2 uhoriek a 2 paradajok, 1 pomaranč a 1 grapefruit.
  5. Piatok: 2 varené vajcia, šalát z čerstvej zeleniny (uhorky, paradajky, listový šalát), 1 grapefruit.
  6. Sobota: 1 kúsok celozrnného chleba, 1 uhorka, 100 g nízko-tučného tvarohu alebo bryndze, 200 g vareného kuracieho mäsa bez kože.
  7. Nedeľa: 1 kúsok celozrnného chleba, 2 paradajky, 150 g varenej ryby, 200 g zeleniny, 1 pomaranč a 1 grapefruit.

химическая диета© DepositPhotos

Chemická diéta Osama Hamdyho predstavuje pre mnohých takmer magické riešenie. A je veľmi demokratická! Už žiadny pocit hladu, alebo zmena stravovacích názykov. Vytlačte si menu, prísne dodržiavajte pravidlá a čoskoro sa budete tešiť z nového štíhlejšieho tela!

Ak bol pre vás článok užitočný, povedzte o ňom aj priateľom na sociálnych sieťach. Určite sa medzi nimi nájdu aj takí, ktorí by radi pár kilogramov schudli.

zdroj: takprosto.cc