„Mastná“ diéta je efektívnejšia 2-3 krát viac, ako ostatné! Preto každý deň užívam rybí olej…

Áno, znie to zvláštne, ak výrobok s obsahom 900 kalórií dokáže bojovať s nadváhou, no aj napriek tomu to je možné! Tukové zložky sú pre správne fungujúci metabolizmus veľmi dôležité. Vďaka ním môžeme chudnúť plynule bez toho, aby sme sa uchyľovali k hladovkám či vysiľujúcim tréningom v posilňovni.

рыбий жир при лишнем весе

Ženy sa často rozhodnú pre nízkobielkovinovú alebo nízkosacharidovú diétu, ktorá im umožní chudnúť aj 5 kilogramov! Ich organizmus však takýto druh záťaže nemusí zniesť a tak sa stratené kilogramy objavia naspäť na svojom pôvodnom mieste.

Ako môžete schudnúť konzumáciou rybieho oleja? Je potrebné pochopiť, že samotný rybí olej neprispieva k spaľovaniu tuku, je však veľmi účinný v kombinácii so správnou stravou alebo športovou záťažou (najlepšie urobíte, ak môžete praktizovať oboje).

рыбий жир при лишнем весе

Výskum vedcov dokazuje účinnosť tejto schémy: kontrolná skupina ľudí, ktorá sa venovala športu a denne konzumovala 8 gramov rybieho tuku, zaznamenala rýchli úbytok na váhe. Táto schéma bola obzvlášť účinná aj pri najproblematickejšej oblasti mnohých z nás – brucha.

Diskusie týkajúce sa správneho dávkovania rybieho oleja na úbytok hmotnosti sa vedú až dodnes. Avšak v jednom sa lekári zhodli: je dôležité dodržiavať si zlatú strednú cestu! Ak vaša prebytočná hmotnosť nepresahuje 15 kilogramov, máte povolené konzumovať 1-2 gramy rybieho oleja dvakrát denne. Ak nadváha prekročí vyššie uvedenú hodnotu, neodporúča sa prekračovať dávku 5-6 kapsúl na 1 gram denne.

рыбий жир при лишнем весе

V prípade, že chcete, aby užívanie rybieho oleja podporovalo chudnutie, riaďte sa týmto jednoduchým jedálničkom na každý deň.

  1. RaňajkyMôžete si pripraviť akúkoľvek kašu s výnimkou krupice.

    рыбий жир при лишнем весе

  2. Obed Na prvom mieste je konzumácia zeleninových, kapustových polievok alebo boršču. Hlavné jedlo by malo tvoriť dusené mäso s oblohou, ryby alebo kuracie mäso.

    рыбий жир при лишнем весе

  3. OlovrantTvaroh, nesladený jogurt alebo šalát (zeleninový/ovocný).

    рыбий жир при лишнем весе

  4. VečeraNa večer sa neodporúča preťažovať organizmus nadmerným množstvom ťažkého jedla. Pripravte si napríklad dusenú zeleninu, omeletu alebo akékoľvek mliečne jedlo.

    рыбий жир при лишнем весе

  5. Večerné občerstvenieKefír

    рыбий жир при лишнем весе

Je dôležité pochopiť, že konzumácia rybieho oleja na prázdny žalúdok môže viesť k poruchám gastrointestinálneho traktu. Tento výrobok by ste mali užívať v určitých cykloch: každých 20-25 dní je potrebné urobiť si 4 mesačnú prestávku.

zdroj:takprosto.cc