Toto sa stane s vaším telom, ak budete každý deň konzumovať ovsené vločky

Z každej strany počúvame, aké sú ovsené vločky prospešné a ako nám pomáhajú pri vyformovaní postavy. Ak ste už niekedy spochybňovali tento humbuk týkajúci sa ovsenej kaše alebo ste sa zamýšľali nad tým, či to vyskúšate, máme pre vás niekoľko informácii, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa.

Nepúšťajte sa do ovsenej diéty len preto, že to tvrdíme. Mali by ste si naštudovať, ako to funguje, aby ste sa mohli zamerať na svoje problémy. Ako presne nám ovsené vločky pomáhajú a prečo ich potrebujeme? Čo sa stane, ak ich budeme konzumovať každý deň?

Ovsené vločky sú vyrábané z obiliek ovsa, ktoré je bohaté na vlákninu a bielkoviny, čo prospieva aj nášmu metabolizmu. Možno ste už niekoľkokrát vášho lekára či trénera počuli rozprávať sa o metabolizme.

Ukázalo sa, že zdravý metabolizmus znamená úspešné udržiavanie si váhy pod kontrolou. Ovos v sebe má rozpustnú vlákninu, ktorá pomáha udržiavať si hladinu cholesterolu v norme a zvýšiť energiu.

What are oats

  1. Starostlivosť o pleťVedeli ste, že vaša pokožka bude hydratovaná a žiarivá, ak do vašej stravy pridáte ovsenú kašu? Ovsené vločky sa používajú pri liečbe kožných problémov ako je podráždenie a sčervenanie. Ovos tiež obsahuje zinok, ktorý je nevyhnutná, ak chcete vašu pokožku zbaviť nečistôt alebo čiernych bodiek. Navyše, železo obsiahnuté v ovose, pomáha pri udržiavaní hydratácie, zlepšuje krvný obeh, vďaka čomu sa bunky kože pravidelne obnovujú a nemusíte sa tak zaoberať tými odumretými.

    Skin care

  2. Nárast energieOvsené vločky predstavujú obrovský zdroj energie. Sú bohaté na sacharidy, ktoré potrebujeme všetci na správne fungovanie organizmu. Ovsené vločky ale nedovoľujú uhľohydrátom ukladať sa v tele, práve naopak, pomáhajú ich spaľovať a vytvárať tak viac energie.

    Oats are a big source of energy

  3. ChudnutieOvos je pomocníkom aj pri strate váhy. Ovsená kaša je pomerne ťažká a naplnená sacharidmi, takže po jednej takejto miske sa budete cítiť sýty a chuť do jedla tak bude lepšie kontrolovateľná. Okrem toho pomáha urýchliť proces chudnutia, čo je dôvodom, prečo ju fitness tréneri odporúčajú ako základ jedálnička pre každého, kto sa chce dostať do formy. Keďže v dôsledku zníženej chuti do jedla konzumujete menej kalórii, proces znižovania hmotnosti sa stáva omnoho jednoduchším.

    Weight loss

  4. Zdravé srdceVedeli ste, že ovos je prospešný pre naše srdce a často sa odporúča tzv. „srdciarom“? Ovsené vločky obsahujú zdravé tuky, ktoré zlepšujú metabolizmus, tuk sa neukladá v takom množstve a nespôsobuje priberanie. Výsledkom je zníženie pravdepodobnosti infarktu. Ovos tiež podporuje náš krvný obeh, čím zabraňuje upchávaniu toxínov v tele.

    Heart-healthy

  5. Dokonalé trávenieAko sme už spomínali, ovsené vločky sú bohatým zdrojom vlákniny. Váš lekár či odborník na výživu by vám mal povedať, ako vláknina pomáha telu zabezpečiť si zdravé trávenie, pohyb čriev a apetít pod kontrolou. Ovsené vločky sú vyrobené z dvojitého zrna, preto aj malá porcia tohto produktu dokáže urobiť vo vašom životnom štýle obrovské zmeny.

    Baked Oatmeal

  6. Liečba astmyVedeli ste, že ovos môže pomôcť deťom v prípade, že majú astmu? Lekári veria, že zavedenie potravy z ovsených vločiek do detskej stravy môže pomôcť znížiť riziko vzniku astmy. Ovos je predovšetkým odporúčaný deťom, ktoré sú mladšie ako šesť mesiacov, tým pádom nepodliehajú astme ani počas ďalšieho rastu.

    Curing asthma

  7. Znižuje riziko rakoviny Antioxidačné vlastnosti ovsa môžu pomôcť predchádzať rakovine. Nedávna štúdia s 800 000 ľuďmi ukázala, že každodenná konzumácia ovsenej kaše môže znížiť riziko smrti rakoviny až o 20 percent. Ovos je tiež známy ako preventívny prostriedok na zníženie rizika rakoviny čriev.

    oatmeal reduses risk of cancer

  8. Prevencia proti vypadávaniu vlasovOvos tiež pomáha kontrolovať vypadávanie vlasov, ak sa konzumuje pravidelne počas určitého časového obdobia. Vzhľadom k tomu má ovsená kaša základné vitamíny a minerály, ktoré pomáhajú korienkom vlasov stať sa silnejšími. Navyše podporujú aj samotný rast vlasov.

    Prevents hair loss

  9. Jednoduché na prípravuNajlepšia vec na tomto produkte je, že ho je možné konzumovať akýmkoľvek spôsobom. Ovsená kaša je populárne jedlo na raňajky a ľudia si ju často dochucujú orieškami, ovocím či napríklad smotanou. Ovsenou kašou môžete pokojne nahradiť aj hlavné jedlo. Ovsená omeleta patrí medzi obľúbenú alternatívu, tak isto ako aj kuracia polievka s ovsenými vločkami.

    Easy to prepare

A čo vy? Používate ovsené vločky vo vašej každodennej strave? Podeľte sa o tieto zaujímavé informácie aj s vašimi priateľmi na Facebooku!

 

 

Prečítajte si aj

Aký je tvoj názor?
Z každej strany počúvame, aké sú ovsené vločky prospešné a ako nám pomáhajú pri vyformovaní postavy...." />