Ak vás nebaví čas reklám, ktoré rušia sledovanie vášho obľúbeného filmu, nezúfajte, pretože reklamy môžu naozaj pomáhať, či byť o niekom, kto by mal byť inšpiráciou pre iných.
Náučné reklamy na Slovensku veľmi nefičia a reklamné agentúry dávajú prednosť plytkému propagovaniu produktov. Avšak reklama, o ktorej vám chceme povedať viac, je naozaj iná.
Reklama vznikla na podnet Národného ústavu srdcových a cievnych chorôb, ktorý chce prostredníctvom reklamy poukázať na nedostatok zdravotných sestier. Určite ste v médiách započuli, že ústav stavia novú nemocnicu, kde má byť aj oddelenie pre deti, detské kardiocentrum. Má to však obrovský háčik. Kardiocentrum nemôže byť otvorené dovtedy, kým nebude mať dostatok kvalifikovaných zdravotných sestier. Reklama vznikla na počeť zdravotným sestrám, ktorú sú pre pacientov a hlavne pre deti skutočnými hrdinkami. Ich každodenné obetavé úkony, milé slová a povzbudenia pomáhajú malým pacientom viac ako čokoľvek iné. V nasledujúcom videu, v reklame, účinkovala skutočná vedúca sestra Janka.