Mala obrovské bolesti chrbta. Vďaka týmto cvičeniam ju už nič nebolí!

Ak trpíte na bolesť chrbta, máme pre vás niekoľko cvičení, ktoré vám pomôžu zbaviť sa bolesti. V dnešnej dobe pracuje mnoho z nás v kancelárii a stále viac ľudí trápi bolesť chrbta.

Dôležitá je predovšetkým prevencia. Pri sedení a chôdzi sa snažte udržiavať správnu pozíciu tela. Stres je jedným z faktorov, ktoré negatívne ovplyvňujú naše telo, takže je dobré sa mu vyhýbať. Pokiaľ máte nepohodlný matrac, je vhodné jo vymeniť.

Cvičenie, ktorý uvidíte, sa zameriava na bolesti v oblasti bedier. Pokiaľ ho cvičíte správne, môže priniesť aj okamžitú úľavu. Niekedy je zas nutné cvičiť pravidelne, aby sa dostavili rýchle výsledky. Autori filmu odporúčajú sa pred vyskúšaním cvičenia poradiť s lekárom. Nie sú totiž vhodné pre všetkých. Môže dôjsť k úrazu alebo nepravidelnému krvnému obehu. Ak počas cvičenia cítite bolesť, prestaňte cvičiť. Pohyby by mali byť opatrné a pomalé.

Pokiaľ chcete bolesť zmierniť, vyskúšajte toto cvičenie: 1. Položte sa na brucho a potom zdvihnite hrudník a pozerajte sa smerom nahor. Podopierajte sa rukami. V tejto pozícii vydržte 8 sekúnd. Potom opakujte.

2. Ľahnite si na chrbát a pokrčte kolená. Bedrá zdvihnite hore tak, aby vznikla medzi hlavou a kolenami rovná línia. V tejto pozícii vydržte 5 sekúnd. Potom toto cvičenie ešte raz zopakujte.


3. Ľahnite si na chrbát kolená pritiahnite je čo najbližšie ku hrudi, objímte ich rukami. V tejto polohe vydržte 8 sekúnd. Cvičenie opakujte.


Sledujte celé video:

 

 

 

Prečítaj si aj:Pokúšala som sa schudnúť už niekoľko rokov, všetko bolo márne. Podarilo sa im to až vtedy, keď som zo stravy vylúčila tieto produkty

Prečítajte si aj

Aký je tvoj názor?
Ak trpíte na bolesť chrbta, máme pre vás niekoľko cvičení, ktoré vám pomôžu zbaviť sa bolesti...." />