Populárna stránka BuzFeed zhromaždila recenzie Francúza o amerických reáliách, ktoré považuje za nezvyčajné, hoci v Spojených štátoch sú považované za normu.
- Klimatizácia pustená na maximum všade, kam sa pozriete – Nechápte ma zle, ak je vonku 35 stupňov, klimatizácia je skutočným požehnaním a mnohí by si bez nej nevedeli prestaviť každoročné leto. No naozaj potrebujeme prechádzať z horúceho pekla do arktickej zimy? Je naozaj nemožné nájsť kompromis a nastaviť tú klimatizáciu tak, aby sme nemuseli sedieť v kancelárii so zimušnou čiapkou a dekou?
Tie reklamy počas sledovania televízie – Každých 5 minút, doslova. Dávajú toľko reklám, že 40-minútový seriál trvá minimálne 1 hodinu, čo predstavuje tretinu času stráveného sledovaním debilných reklám.
Veľké medzery na dverách toaletných kabínok – Je sa ale čoho hanbiť?
Posadnutosť ľadovou vodou s kockami ľadu – Čím dlhšie žijem v Amerike, tým viac sa mi pozdáva táto myšlienka. V lete to človeka schladí a preberie. Avšak reštaurácie dávajú poháre plnené ľadom aj v polovici januára. Chcete, aby vám bolo zima aj vtedy, keď sú vonku mínusové teploty? Tiež by ma zaujímalo, či nikto v tejto krajine nemá citlivé zuby…
Toto nazývajú francúzsky chlieb – Nie, toto v žiadnom prípade nie je francúzsky chlieb. Je to urážka ako pre Francúzsko, tak aj pre všetky druhy chlebov.
Majú stovky príchutí všetkého – Nemám nič proti, ak si môžem vybrať, no toto je už príliš.
Všade sú americké vlajky – V prípade, že si nie ste istý, v akej krajine sa nachádzate.
Ceny uvedené bez zahrnutia dane – Vzhľadom na menu v reštaurácii by bolo skvelé vedieť, koľko bude všetko stáť.
Zmeny v zákonoch podľa jednotlivého štátu – V niektorých štátoch je predaj pyrotechniky povolený, v iných nie. Niekde máte povolenie zabočiť doprava aj v prípade, že na semafore svieti červená, no o jeden štát ďalej je všetko inak.
Reklamy na právnikov a doktorov – Možno je to len môj názor, no nešiel by som za dermatológom, ktorého meno bolo vystavené na ceste v metre.
Veľkosť vašich diaľníc – Sú asi tak dvakrát väčšie ako tie naše v Európe.
Váš debilný merací systém – Prepáčte mi ten výraz, ale prečo nemôžete využívať Celsiovu stupnicu a metrický systém ako zvyšok tejto planéty?
Reklamy na lieky – Takéto reklamy prezentujú približne 2%-nú pravdu o danom lieku. Kde je tých zvyšných 98% o vedľajších účinkoch spojené s ich užívaním?
Čašníci pýtajúci sa na to, či je všetko v poriadku – Ak s niečím budem nespokojný, dám vám vedieť. Vo Francúzsku máme radi čašníkov, ktorí nejavia prehnaný záujem a arogancia je ich druhé meno. Aj keby ste sa začali dusiť pred jeho očami, nepohne ani brvou.
Lekárne, kde si okrem svojich liekov môžete kúpiť pivo či balík cigariet – Predaj príčiny vášho ochorenia a zároveň lieky na neho v jednom a tom istom obchode je mazané a cynické zároveň.
Veľkosť vašich automobilov – Prečo tu musí byť všetko také veľké?
Ľudia vychádzajúci na ulicu vo svojich pyžamách – Obdivuhodné je, že im to je úplne jedno.
Keď otázka „Ako sa máš?“ v preklade znamená „Ahoj“. Nikoho v skutočnosti nezaujíma, ako sa máte…trochu mätúce, však?
Sprchová ružica nainštalovaná do steny – Zlé riešenie, ak si napriklad chcete umyť aj svoj zadok alebo ste len jednoducho vysoký. Proste zle.
Ten fakt, že všetky vaše bankovky vyzerajú takmer identickyTá istá farba a veľkosť.
Pri kúpe alkoholu od vás žiadajú občiansky preukaz hoci ste už dosť starí na to, aby ste boli starým rodičom – Je to čiastočne lichotivé a otravné zároveň. (Ešte stále odomňa pýtajú občiansky , hoci už mám 40 rokov)
Latte s čudnými príchuťami – Pikantná tekvica, marshmallow, mäta pieporná, jednorožec (?)…vyzerá to, akoby ste nemali radi naozajstnú kávu.
Syr v plechovke – Bez komentára…
https://lifter.com.ua/23-veshchi-kotorye-kotorye-schitayutsya-normalnymi-tolko-v-amerike-444
https://giphy.com/explore/america